Trend półintegra to pojazd, który zachwyca doskonałym przystosowaniem do nawet najdłuższych tras. Sportowy charakter podkreślają dynamiczna pokrywa kabiny kierowcy i nowoczesna stylistyka. Dwa dodatkowe miejsca do spania, które w ciągu dnia nie zajmują cennej przestrzeni, zapewnia opcjonalne łóżko podnoszone nad kanapą. Ma ono elektryczny napęd, dzięki czemu można je łatwo opuścić bez żadnego wysiłku. W ciągu dnia chowa się je pod dachem, oszczędzając miejsce
Wyjątkowe wrażenia z podróży za atrakcyjną cenę. Trend integra ma pełne wyposażenie, charakterystyczne dla tej popularnej serii, a ponadto także geny prawdziwego samochodu zintegrowanego: gwarantuje wspaniałe wrażenia z podróży dzięki wielkiej panoramicznej szybie przedniej, dużej ilości miejsca w kabinie kierowcy i oczywiście seryjnemu łóżku podnoszonemu, które ma wymiary 196 x 150 cm i zapewnia wysoki komfort snu.
Umieszczony centralnie stół w modelach EBL i DBL można złożyć, aby uzyskać wygodne przejście do kabiny kierowcy.
Wygodna kanapa w kształcie litery „L” jest elementem pakietu rodzinnego dostępnego dla wybranych modeli kampera. Można na niej wygodnie wyciągnąć nogi i cieszyć się zasłużonym odpoczynkiem.
Łóżka 160 x 200 cm zapewniają wygodny dostęp z trzech stron. Opcjonalnie są nawet wyposażone w regulację wysokości • T/I 7057 DB
Niezakłócony sen: we wszystkich stałych łóżkach firma Dethleffs stosuje materace 7-strefowe o grubości 15 cm wykonane z materiału regulującego temperaturę. Łóżka pojedyncze mają długość min. 195 cm i opcjonalnie można je przebudować do dużej powierzchni do spania • T/I 7057 DBL
Półzintegrowany pojazd z opcjonalnym, elektrycznie podnoszonym łóżkiem. W zależności od modelu daje to jedno lub dwa dodatkowe miejsca do spania po naciśnięciu przycisku. Łóżka podnoszone są standardowym wyposażeniem w modelach zintegrowanych.
Naprawdę praktyczne rozwiązania: siatki w części sypialnej na okulary, książkę czy telefon komórkowy, a obok jeszcze gniazdo USB do jego ładowania.
Pod łóżkami pojedynczymi znajduje się prawdziwa szafa na ubrania. Stelaż z listew można zablokować w kilku pozycjach, co w połączeniu z drzwiami do szafy zapewnia wygodny dostęp do jej wnętrza.
W modelu Trend zastosowano materace premium z zimnej pianki o grubości 150 mm z materiału regulującego temperaturę. Stelaże z listew drewnianych zapewniają ciału optymalne podparcie i dobrą wentylację.
Prysznic o szlachetnym wzornictwie zapewnia dużą swobodę ruchów. Podświetlenie konsoli prysznicowej stanowi element opcjonalnego oświetlenia wnętrza Light Moments.
Nieużywany prysznic można wykorzystywać jako pomieszczenie do suszenia mokrych ubrań lub po prostu jako dodatkową szafę na ubrania.
Inteligentne rozwiązanie: wydzielana łazienka, dostępna w zależności od modelu. Drzwi łazienkowe zamykają przejście do części mieszkalnej, tworząc przestronną łazienkę i garderobę, które gwarantują pełną prywatność. Łazienkę można oddzielić od sypialni za pomocą drewnianych drzwi przesuwnych.
Szafa z lustrem i drzwiami przesuwnymi zapewnia dużo miejsca do przechowywania. Podwyższone krawędzie i gumowe pasy zabezpieczają zawartość przed wypadnięciem. Opcjonalnie w wielu modelach Trend dostępne jest okno, które poprawia wentylację, co przydaje się zwłaszcza po kąpieli.
Kompletnie wyposażona kuchnia z dużą przestrzenią do przechowywania, idealna do przygotowania pysznych potraw.
Chłodziarko-zamrażarka o poj. 137 l umieszczona jest wysoko, co ułatwia dostęp do jej wnętrza. Dzięki systemowi AES urządzenie samoczynnie wybiera optymalne źródło energii (12 V, 230 V lub gaz).
Gładka tylna ściana jest łatwa do utrzymania w czystości. Zamontowano w niej praktyczny regał na przyprawy. W tylnej części znalazło się miejsce na ekspres do kawy i dwa gniazdka zasilania.
Na zamontowanym z boku systemie szyn Multiflex można zamocować haczyki, uchwyt na ręcznik papierowy lub małą półkę, korzystając z oryginalnych akcesoriów Dethleffs.
Paliwo Diesel
6-biegowa
When buying a motorhome, camper van or urban vehicle (hereafter: motorhome), it is particularly important to choose the right layout and an appealing design. In addition, weight also plays an essential role. Family, friends, optional equipment, accessories and baggage – space must be available for all of these. At the same time, there are legal and technical limits to the configuration and load. Every motorhome is designed for a certain weight, which may not be exceeded during driving. For motorhome buyers, this raises the question: How should I configure my vehicle to accommodate passengers, baggage and accessories according to my needs without the vehicle exceeding this maximum weight? In order to make this decision easier for you, we provide you below with a few tips that are particularly important when selecting your vehicle from our portfolio:
1. The technically permissible maximum laden mass…
… is a value set by the manufacturer which the vehicle may not exceed. Dethleffs specifies a layout-related upper limit for the vehicle, which can vary from layout to layout (e.g. 3,500 kg, 4,400 kg). You can find the corresponding specification for each layout in the technical data.
2. The mass in running order…
... consists – to put it simply – of the basic vehicle with standard equipment plus a standard weight of 75 kg for the driver. It is legally permissible and possible for the mass in running order of your vehicle to deviate from the nominal value stated in the sales documents. The permissible tolerance is ± 5 %. The permissible range in kilograms is given in brackets after the mass in running order. In order to provide you with full transparency regarding possible weight deviations, Dethleffs weighs each vehicle at the end of the line and informs your trade partner of your vehicle's weighing result for forwarding to you.
Detailed explanations on the subject of mass in running order can be found in the “Legal Information” section.
3. The permitted number of seats (including driver)…
… is determined by the manufacturer in what is referred to as the type-approval procedure. This results in what is referred to as the mass of the passengers. For this, a standard weight of 75 kg per passenger (without driver) is calculated.
Detailed explanations on the subject of mass of the passengers can be found in the “Legal Information” section.
4. The manufacturer-specified mass for optional equipment…
… is a value set by Dethleffs per layout for the maximum mass of optional equipment that can be ordered. This limit is intended to ensure that the minimum pay-mass, i.e. the legally prescribed free mass for baggage and retrofitted accessories, is actually available for the vehicle load capacity of the vehicles delivered by Dethleffs. If, in exceptional cases, the weighing at the end of the line nevertheless shows that the actual load capacity falls short of the minimum pay-mass due to a permissible weight deviation, we will check together with your trade partner and you whether we should, for example, increase the load capacity of the vehicle, reduce the number of seats or remove optional equipment before delivering the vehicle.
Detailed explanations on the subject of the effects of the tolerances on the minimum pay-mass and the payload can be found in the “Legal Information” section.
5. The additional weight of optional equipment and packages...
... increases the actual mass of the vehicle (= mass in running order plus selected optional equipment) and reduces the pay-mass. The specified value shows the additional weight compared to the standard equipment of the respective layout. The total weight of the selected packages and optional equipment must not exceed the manufacturer-specified mass for optional equipment.